top of page

Egenur Hanım ciddi sınav kaygısı yaşayan oğlumla çalıştı. İlk seanslardan itibaren bu kaygıyla nasıl baş edeceği konusunda kendisine yol gösterdi ve oğlumda hızlı bir değişim oldu. Sınavlarında kaygısını daha kolay kontrol edebiliyor. Kaygı problemi dışında ergenlikte yaşadığı sorunlarla ilgili de destek aldık ve oğlumla çok iyi bir ilişki kurduğunu gördüm. Bizim için faydalı bir psikoterapi süreciydi. Teşekkür ediyorum.

   -D.

Araştırma üzerine gittim. Daha çok sorunun özüne iniyor. İlk başlarda pek bir şey fark edemiyordum. Yani direk bir nokta atışı olmadı. Seansın sonlarında değişimi fark ettim. Yavaş yavaş ama kararlı bir şekilde ilerledik. 6 seans kadar gittim. Yeterli oldu. Kendisi çok iyi bir dinleyici. Empati yapabiliyor. Bana sürekli sorular sorarak kendi sorunumu bulmaya sevk etti. Bir çeşit ayna gibi bana yol gösterdi. Kendisinden çok memnun kaldım. Kalabalık bir yerde çalışıyorum. Bir çok kişiye de tavsiye ettim.

   -M.

Ben kendisine çok teşekkür ediyorum öncelikle. Panik atak sebebiyle gittim 1 saatlik seans bile bana çok iyi geldi hiç altında yatan sebepler gelmemişti aklıma. Seanslar ilerledikçe daha da iyi olucam gibi hissediyorum.

   -K.

bottom of page